Дублянський ліцей
Краснокутської селищної ради
Богодухівського району Харківської області
Sunday, 22.05.2022, 05:19

Вітаю Вас Guest | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
*2021/2022 навчальний рік*
Меню сайту

Форма входу

Персональні сайти вчителів

Сайт учителя історії і правознавства Іванії Ірини Григорівни

Сайт учителя фізичної культури Ліхачова Олександра Леоновича

Сайт учителя початкових класів Білецької Наталії Миколаївни

Сайт учителя української мови та літератури Цовми Наталії Вікторівни

Блог учителя української мови та літератури Мілюти Валентини Андріївни

Сайт учителя початкових класів Лучки Світлани Вікторівни

Блог учителя біології Крючко Тетяни Михайлівни

Сайт вчителя початкових класів Сватенко Наталії Григорівни


Головна » Статті » Матеріал для вчителів » Матеріал для вчителів

Методичні рекомендації для навчання "Алгебра і початки аналізу"
Методичні рекомендації для підвищення ефективності навчання "Алгебри і початків аналізу" в умовах рівневої профільної диференціації навчання та особистісного спрямування навчального процесу, розроблені вчителем математики Дублянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кравченко З.І.

Кравченко Зоя Іванівна – вчитель математики Дублянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «Старший вчитель», вчитель-методист, переможець конкурсу «Вчитель року –2000» обласного етапу, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року –– 2000», відмінник освіти України.


       Урок як основний компонент навчального процесу в системі особистісно орієнтованого навчання алгебри і початків аналізу. 

Опубліковано: Кравченко З. І. Урок як основний компонент навчального процесу в системі особистісно орієнтованого навчання алгебри і початків аналізу / З. І. Кравченко // Математика в школі. – 2007.–№ 8.–С. 8–15.                                         

         ПЕРЕГЛЯНУТИ


Якісні задачі як засіб підвищення ефективності навчання алгебри і початків аналізу.  

Опубліковано: Нелін Є. П. Якісні задачі як засіб підвищення ефективності навчання алгебри і початків аналізу / Є. П. Нелін, З. І. Кравченко // Математика в школі. – 2011. – № 1/2. – С. 12–17.           

          ПЕРЕГЛЯНУТИ


Формування навчальних дій під час вивчення поняття рівняння в курсі алгебри і початків аналізу. 

            ПЕРЕГЛЯНУТИ


Матеріали міжнародної конференції Суми 2012: ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОНЯТТЯ РІВНЯННЯ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

       ПЕРЕГЛЯНУТИ


Організація індивідуальної освітньої траєкторії учня при навчанні алгебри і початків аналізу за дворівневим підручником (презентація).

         ПЕРЕГЛЯНУТИ

Категорія: Матеріал для вчителів | Добавив: admin (07.04.2013)
Переглядів: 585 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавляти коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Регістрація | Вхід ]
Пошук

Календар

Корисні посилання
Нова українська школа

Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія

  • Відділ освіти Краснокутської селищної ради
  • УКСМД МВС ditypolice@mvs.gov.ua

  • Карта відвідувань

    Flag Counter


    На початок INFOBAR
    dublzosh.ucoz.net
    Make a free website with uCoz